1) Přihlaste se do IPO administrace
2) Otevřete si katalog
3) Klikněte na tlačítko 'Struktura katalogu'.
4) Ve struktuře můžete vytvářet, upravovat, mazat, posouvat a zobrazovat kategorie produktů
5) tlačítko "plus" slouží k přidání pod kategorie
5.1) šipky slouží k posouvání kategorií
5.2) tlačítko "ozubené kolečko" slouží k nastavení kategorie: název popis, úvodní obrázek, atd.
5.3) tlačítko "oko" slouží ke schování kategorie z webu
5.4) tlačítko "koš" kategorii smaže.
1) Přesuňte se do struktury katalogu (návod výše)
2) Klikněte na 'Vytvořit kategorii'
3) Vyplňte pole:
4) Kliknutím na tlačítko 'Uložit' kategorii vytvoříte
Pomocí virtuální kategorie lze sdružit např. akční produkty z celého katalogu do jedné samostatné kategorie. Produkty se zobrazí ve dvou kategoriích současně. (Není potřeba vytvářet akční produkty znovu.)
1) Vytvořte atribut např. 'Akční zboží'. Může být veřejný i interní. (Správa atributů)
2) Dojděte k bodu 3 v návodu Vytvoření kategorie a zaškrtněte 'Akční kategorie'.
3) Vyberte atribut (v našem případě atribut 'Akční zboží') podle něhož se budou zobrazovat produkty ve virtuální kategorii.
4) Klikněte na 'Uložit'
Ve virtuální kategorii se zobrazují všechny produkty, které mají daný atribut vyplněný.
Příklad: Je Černý pátek a všechny obchody slevují o desítky %. Můžete si jednoduše vytvořit kategorii, ve které budou všechny produkty, na které se černý pátek vztahuje. Nejdříve vytvoříte interní atribut 'ČP'. Poté kategorii 'Černý pátek' se zaškrtlým políčkem 'Akční kategorie' a 'Zobrazovat produkty s atributem: 'ČP'. V nové kategorii 'Černý pátek' se zobrazí produkty s vyplněným atributem 'ČP'.